Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Nvt

Half/half. Ik had te snel besteld, duurste optie wordt standaard weer gegeven. Ik niet goed gekeken in de haast, mijn fout, maar spijt van dure optie. Ik had per email nog gevraagd of het spoed kon, maar geen reactie ontvangen. De info over spoed bestelling is matig op de website (moet je dan weer voor bellen en vind dat teveel moeite). De verschillende opties zouden kenbaar moeten zijn in de weshop bij bestellen; gewon dat je de verschillende opties ziet met de prijzen erbij. Deels wat ik al schreef, ligt dat ook aan mij, te snel gehandeld.

Sorry, geen sterke punten

Ik miste een reactie op een email welke ik gestuurd had nadat ik bestelling geplaatst had

Reactie EZbook.nl:

Beste X,
Dank voor uw review, ook al is die niet zo positief. Met dit bericht wil ik toelichten waarom wij vragen ons te bellen voor het plaatsen van een spoedbestelling: ons systeem is volledig geautomatiseerd. Indien u een opdracht plaatst komt die direct in een wachtrij te staan om geprint te worden. Vaak wordt er al binnen enkele minuten begonnen met printen. Is een opdracht eenmaal betaald dan kunnen we die dus niet meer 'voorin de rij' zetten en wordt de reguliere levertijd aangehouden. We vragen klanten ons te bellen ook om overleg over de gewenste leverdatum te hebben. Dat zijn zaken die we echt even via de telefoon moeten regelen. Daarom hebben we dus deze spelregel. Ik hoop u met deze toelichting voldoende te informeren.
EZbook.nl
Susanne Kegels