Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Mevissen

Een dikke onvoldoende!!!
Hyperactief en overspannen overkomende uitgever, die niet blijkt te kunnen voldoen aan de gemaakte verwachtingen en van de aardbodem verdwijnt en de klant afscheept met een callcenter.
Plan was voor 90ste verjaardag van mijn vader een boekje uit te geven met verhalen die hij heeft geschreven.
3 weken voor de datum verzekerde mij ervan dat het haalbaar was. Hij maakte een hyperactieve, maar overenthousiaste indruk.
Toen ik week van tevoren weer contact probeerde te hebben lukte dit minder goed, maar ik kreeg wel het mobiel.
Toen ik uiteindelijk het pdf had opgestuurd, bleek de rug van de kaft apart aangeleverd te moeten worden (dit was mij eerder niet duidelijk gemaakt door de uitgever).
Vanaf dat moment was het onmogelijk nog enig contact te krijgen met de uitgeverij: de "klantenservice" bleek een callcenter, bemand door diverse dames, maar het is niet mogelijk gebleken te laten terugbellen. Ook mijn mails en ingesproken voicemails werden niet beantwoord, zelfs niet toen ik begrip toonde voor eventuele persoonlijke omstandigheden van als eenmansbedrijf. Ik wilde graag duidelijkheid.
Pas toen ik enkele dagen na de verjaardag van mijn vader nog eens probeerde te bellen, nam zelf op. Ik confronteerde hem met zijn plotselinge en absolute afwezigheid en de onmogelijkheid contact te krijgen. Hij had wat mij betreft iets uit te leggen. Ik heb genoemd dat ik de gang van zaken zeer onprofessioneel vond, dat hij even iets had moeten laten horen dan, als er sprake was van persoonlijke omstandigheden. Dan had ik alle begrip gehad. Nu leek het net alsof hij 'van de aardbodem was verdwenen' en dan kan je van alles invullen...Ik heb uitgesproken de gang van zaken erg onprofessioneel te vinden.
Het enige dat meneer op dat moment kon stamelen was dat hij de gang van zaken "te dwingend" had gevonden. ???
Inderdaad erg onprofessionele uitgever, is mijn conclusie: als je een klant als "te dwingend" ervaart, geeft dit dan aan, communiceer!!
Gelukkig had ik nog geen enkele overeenkomst met deze uitgeverij gesloten en heb aangegeven deze ook niet meer aan te gaan.
Als klant heb ik een overspannen, hyperactieve uitgever ervaren, die de verwachting die hij wekte absoluut niet heeft kunnen waarmaken!
Gelukkig zijn er genoeg andere uitgeverijen die wel professioneel en klantvriendelijk zijn en doen wat beloofd is.
EZbook.nl beoordeel ik als zeer slecht, met een dikke onvoldoende.

Betere communicatie met klant
bereikbaarheid verbeteren
meer mensen in dienst nemen, niet alles alleen doen
eerlijk zeggen wanneer iets teveel is, wanneer het niet haalbaar lijkt

Score voor EZbook.nl: 0.5/5
Zou u EZbook aanbevelen? Nee