Deskundigheid van onze medewerkers
Kwaliteit van de geleverde boeken
Informatie op onze website
Snelheid van levering
Klantvriendelijkheid van onze medewerkers

Paul Guijt

Ik wilde eens zien hoe mijn boek-in-wording in MS Word er in concreto uitzag, en ik wilde een exemplaar om met iemand aan een tafel over te kunnen praten. Ezbook.nl bleek een uitstekende keuze daarvoor.

Mijn boek in MS Word / pdf moest ik even splitsen in drie bestanden voorblad-binnenwerk-achterblad. En natuurlijk wist ik van te voren dat ik het paginaformaat nog moest aanpassen, wat ingrijpende consequenties heeft.

Je wordt op de website heel makkelijk ondersteund bij het kiezen uit de vele mogelijkheden.
Levering en verzending gaat uitstekend, én gelukkig via PostNL.
Mijn kleurendruk met harde kaft ziet er prima uit, kan zo de bibliotheek in.

- Voor binnenwerk met foto's kom je automatisch uit op relatief zwaar papier. Iets lichter zou plezieriger zijn.
- Bij mij ging het niet goed met de marges van voor- en achterblad (voor mijn concept geen punt). Iets meer begeleiding op de site kan dat wellicht tegengaan.
- De mogelijkheden bij de boekomslagen spreken over hardcover, maar in mijn boekproject heet dat opeens softcover. Huh?
- Is papier voor tekstdruk niet gecertificeerd?
- Wat is de meerwaarde van eDocPrintPro? Wanneer zou u dat adviseren? Overigens klopt de link niet meer.

Score voor EZbook.nl: 4.5/5
Zou u EZbook aanbevelen? Ja