Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Jan Pauw

Na het bezoek aan de showroom werd een offerte gemaakt. De gekozen/geoffreerde tegelsoort werd door ons later gewijzigd. Op advies van Erik, die onze locatie bezocht, werd het door ons voorgestelde stabiliteitsysteem uit de aanbieding weggelaten. Dat zou niet nodig zijn en zou een flink financieel voordeel opleveren. Wij gingen hiermee accoord.
I.v.m. de ligging van het terras hebben we toen ook de transportsituatie bekeken. De binnenplaats achter het complex biedt, door de goede bereikbaarheid voor kraanwagens, hiervoor de uitgelezen mogelijkheid. Op de dag van de terrasaanleg heeft het transport op die manier plaatsgevonden.
Het aanlegteam verdient een speciale vermelding.
het team, bestaande uit de heren Theo en Joris heeft in drie dagen een buitengewone prestatie geleverd. Niet alleen het harde werken en het prachtige resultaat wordt door ons zeer gewaardeerd, maar vooral ook de vindingrijkheid bij het bedenken van de juiste oplossingen. Zo werd o.a. ons verlichtingsvoorstel volledig gewijzigd door meedenken van het team. Wij zijn blij en tevreden met ons mooie nieuw terras! Hartelijk dank team Exclusieve Dakterrassen!

Score voor Exclusieve Dakterrassen: 4/5
Terrastegels, verlichting en terrasleggen