Kim

Heel gek dit is mijn 2e review, mijn 1e review is nooit geplaatst door de examenoverzicht!

het is heel asociaal wat de mensen van examenoverzicht hebben gedaan, ik had voordat de minister Slob aankondiging deed dat de centraal examens niet meer doorgingen. Een e-mail gestuurd naar de klantenservice, hoe ik het boekje moest gaan retourneren. Ik kreeg een e-mail terug met uitleg, twee dagen later maakte minister Slob bekend dat de centraal examens niet meer doorgingen, ik wilde het boekje gaan retourneren (en ik was dat al van plan!) en dat kon dus niet meer. Want volgens hun voorwaarden stond er als de centraal examens niet doorgingen je geen geld terug kreeg, dat is zeker niet waar ze hebben dat gewoon heel snel aangepast dat is heel asociaal van ze. Ik heb contact met ze opgenomen en ik mocht niet meer retourneren. Je hebt recht om geld terug te krijgen. Het zijn vuile dieven, zij missen nu hun winst en daarom mogen wij het niet meer retourneren. Ik verwacht dat dit nu wel wordt gepost!

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi Kim, we vinden het heel vervelend dat het eindexamenjaar voor niemand is gelopen zoals verwacht door het coronavirus. Helaas kunnen we voor jouw situatie niets betekenen door overmacht.
In onze algemene voorwaarden stond al dat je na het eindexamen geen producten meer kunt retourneren. Daar hebben we een COVID-19 regeling aan toegevoegd. We zijn door het schrappen van de examens hard geraakt, waardoor onze focus nu ligt op de continuïteit van ons bedrijf, zodat we leerlingen volgend jaar kunnen helpen slagen.
We hopen dat je bent geslaagd en wensen je veel succes in de toekomst.

Score voor ExamenOverzicht: 0.5/5
Zou je ons aanbevelen aan je vrienden en klasgenoten? Nee