Kennis en vakmanschap
Informatie in de showroom

Over de vloer zelf zijn we erg te spreken! In het proces ernaar toe zaten helaas wel wat hobbels, waar we met Europa Parket ook contact over hebben gehad en wat op zich adequaat werd opgelost, maar waardoor de aankoop niet 'soepel' verliep.
Tijdens een bezoek aan de showroom (op een zaterdag) moesten we ruim een uur wachten voordat er een medewerker beschikbaar was. Ook bij de afspraak voor het inmeten van de vloer was de medewerker helaas vertraagd. Over het vlak opleveren van de vloer, alvorens te leggen, was bij ons als klant ook de nodige onduidelijkheid. En dan was er nog een keer een slordigheid met een factuur waar een post teveel van 500 euro in was opgenomen.

Nogmaals, deze punten zijn correct hersteld door Europa Parket, maar een en ander zorgt wel voor extra werk (ook) voor de klant.

Reactie Europa Parket:

Een prachtige vloer gemaakt bij fam. Hengelaar. Na de review gelezen te hebben is er contact geweest met klant om te onderzoeken waar we ons in de toekomst in kunnen verbeteren. We gaan dit oppakken om dit zoveel mogelijk te voorkomen.

Score voor Europa Parket: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: