Reactiesnelheid op vragen/boekingen
Service van de medewerkers
Eenvoud van een reis boeken
Roel de Jong

Geweldig!

Via Euroholidays heb ik het vervoer naar mijn wintersport accommodatie geboekt. Deze werd verder verzorgd door Interbus (Koninklijke Beuk) en was al voor € 134,- retour naar Brixen Im Thale.

Op 8 januari vertrok ik. De eerste indruk van de reis verloopt posifief. Aardige en nette chauffeurs heten me welkom waarna ik in een zeer nette bus plaats mag nemen.
Er wordt een fil vertoond en onderweg zijn de gebruikelijke pauzemomenten. Voordat ik er erg in heb ben ik al op de plaats van bestemming. De reis verliep zo comfortabel dat ik de nodige uren slaap heb kunnen pakken waardoor ik al genoot van de eerste dag op mijn vakantiebestemming.

Zaterdag 16 januari sneeuwt het enorm in Oostenrijk. Mijn terugreis dag. Op de afgesproken tijd is de bus op mijn opstapplaats.
De eerste indruk is hetzelfde als op de heenreis. Een goede eerste kennismaking met de chauffeurs de me naar huis moeten brengen.
Ik zit vrij vooraan in de bus en zie dat het lastig sturen is door de grote hoeveelheden sneeuw.
“Op de autoweg zal het wel vrij zijn dacht ik”.
Later blijkt dat tot aan Köln in Duitsland de wegen praktisch wit zijn en dat ik die reis genoeg sneeuwruimers en zoutwagens heb gezien.
Ondanks deze omstandigheden heb ik genoten van de reis. Complimenten aan het team dat zo zorgvuldig met hun voertuig weet om te gaan en ondanks de sneeuw gladheid en daardoor een drukkere verkeerstroming zo enorm veilig gereden heeft!

Roel de Jong

Score voor Euroholidays: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja
Geslacht: man