Professionaliteit

Twee weken geleden ben ik geholpen voor een rhinoplasty, en over het algemeen tevreden over de ingreep en begeleiding. De chirurg is serieus en kundig, en hoewel het resultaat nog niet volledig zichtbaar is door de zwelling ben ik nu al heel blij met haar werk!

De informatievoorziening voor de ingreep had voor mij net iets uitgebreider gemogen. Ik verwachtte bijvoorbeeld nog te horen wat voor spulletjes ik naar de kliniek moest meenemen, en had ook van tevoren graag wat meer geweten over gangbare symptomen na de ingreep zoals het tijdelijke verlies van reuk/smaak. De taalbarrière tijdens de eerste nacht in de kliniek met de zusters was soms lastig, al waren ze wel ontzettend lief. Vragen die ik na de ingreep nog had beantwoordde mijn hostess erg summier in de whatsapp, maar wel heel snel. Het hotel om te herstellen vond ik iets minder fijn, ongezellig en geen prettige locatie aan een hele drukke snelweg.. Ik kreeg verder tweemaal een bericht over een transfer voor een tussencontrole en PCR-test wat een foutje bleek. Dat gaf even een rommelige indruk, maar dat mijn transfer naar het vliegveld er zelfs eerder was vanwege traffic jams was wel weer heel netjes!

In mijn algemene beleving hadden een aantal punten beter gekund, maar uiteindelijk gaat het om het eindresultaat van de ingreep, en daar heb ik alle vertrouwen in.

Ik zou Esteworld zeker aanraden als je overweegt een behandeling te ondergaan!

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Rhinoplasty