Professionaliteit

Libra

Ik wilde al heel lang een neuscorrectie laten doen in Turkije. Ik heb toen via google gezocht en kwam ik uit bij esteworld. De website zag er goed en betrouwbaar uit,stond veel informatie op. Daardoor had ik meteen een goed gevoel hierbij. Ik heb toen contact opgenomen met esteworld en kwam ik in contact met ozlem, die legde mij de hele procedure uit, en ik ben er voor gegaan!
Toen we aan kwamen in Istanbul werden we keurig opgehaald vanaf het vliegveld door de esteworld chauffeur, en naar het hotel gebracht. Luxe hotel met goede service. De volgende dag opgehaald en naar de kliniek gebracht, daar werd ik super goed geholpen door gulay en semanur.
De chirurg heeft de neuscorrectie gedaan, een hele aardige, eerlijke dokter, die erg goed is in zijn werk. Ik ben super blij met mijn nieuwe neus en ben dokter safak heel erg dankbaar. Hij heeft mijn leven veranderd.
Ook de zusters in de kliniek waren erg lief en zorgzaam. Ik werd goed verzorgd daar.
In het hotel was de nazorg ook heel goed, semanur is een hele lieve, vriendelijke vrouw die elke dag voor mij klaar stond, en als ik vragen had werd er direct gereageerd.
Mijn ervaring met esteworld is geweldig, alles wordt voor je geregeld. Nederlandse begeleiding, hotel, transfers, en medicijnen.
Als je een neuscorrectie wilt doen dan ben je bij esteworld aan het juiste adres!

Groetjes libra.

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neuscorrectie