Professionaliteit

Diana

Ik wilde al een tijdje buikwandcorrectie laten doen, na een paar jaar zoeken in Nederland die dubbel zo duur zijn trouwens, gaf ik de moed eigenlijk op. Een kennis raadde mijn aan om bij esteworld in Istanbul te gaan informeren. Dat heb ik gelijk gedaan. Ging verleden jaar september 2020 informeren zo kwam ik in contact met Ozlem de Bruin, zei heeft mijn al die tijd begeleid. Na een een maand of 10 had ik een bobbel die niet weg ging ook niet met masseren. Door de garantie kon ik kosteloos ( alleen vliegticket zelf betalen word niet vergoed ) hebben ze dit jaar oktober 2021 mij bobbel kosteloos vergoed. Was daar toch dus heb nog op bepaalde plekken liposuctie gedaan. Dit keer ben ik begeleid door Semanur. Weer perfect geregeld allemaal, voelde even of ik thuis kwam zo vertrouwd. Hierbij wil ik iedereen bedanken, mensen daar in de zorg, contact personen Semanur en Ozlem, de dokter die de operatie heeft gedaan. ??Transfer die je elke dag op tijd heen en weer rijd naar het ziekenhuis en het hotel waar ik verbleef crowne plaza hotel in Istanbul ook top! Iedereen bedankt voor de goede zorgen! Tot gauw maar dan kom ik voor vakantie naar Turkije ?? ??

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Buikwandcorrecties/liposuctie