Professionaliteit

Nyssia

Eind augustus heb ik bij Esteworld Turkije een behandeling voor het plaatsen van nieuwe kronen en het vervangen van reeds bestaande kronen ondergaan. Deze behandeling werd uitgevoerd door Dr. Önder en zijn team. Vermits ik reeds 14 jaren terug kronen liet plaatsen in België, kan ik goed vergelijken! Dr. Önder is de meest professionele arts die ik al ontmoette en gezien de complexiteit van mijn tanden heb ik er reeds velen bezocht. Hij bestudeert niet enkel de esthetische kant maar ook de medische kant van je tanden, bot en tandvlees. Naast dit professionalisme is hij ook begaan met het welbevinden van de patiënt. Nooit eerder had ik zoveel vertrouwen in een specialist, je weet gewoon dat het goed komt. Zijn team van zusters is eveneens erg toegewijd. Verder word je ook begeleid door hostessen, in mijn geval Ozlem en Semanur. Twee ontzettend fijne dames, ze helpen en ondersteunen je op eender welk moment tijdens je hele verblijf. Alleen maar lof en respect voor Dr. Önder en zijn ganse team van zusters, hostessen en chauffeurs. Topklasse!!!

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Kronen