Professionaliteit

Sanne

Mijn ervaring bij Esteworld is fantastisch! Vanaf het moment dat je vertrekt is alles al goed geregeld. Gedurende je reis heb je contact met de chauffeur die jou komt ophalen bij het vliegveld. Door een foto van mijzelf door te sturen werd ik gelijk herkend door de chauffeur en liep het allemaal heel soepel. Ook krijg je een dag voor de operatiedag (in mijn geval de dag van aankomst) te horen hoe laat je de volgende dag wordt opgehaald door de chauffeur voor jouw transfer naar de kliniek en vanaf hoe laat je niet meer mag eten en drinken. Zodra je de volgende dag aankomt in de kliniek is alles top geregeld! Een Nederlandse hostess komt jou ophalen in de wachtruimte en begeleid jou naar je kamer en legt jou uit hoe alles zal gaan verlopen. Op deze manier ben je overal van op de hoogte en zijn er geen onverwachtse verassingen waar je niet op bent voorbereid. Vervolgens zodra je bent omgekleed in steriele kleding worden er een aantal vragen gesteld (vertaald door de hostess) en komen de zuster langs voor bloedonderzoek. De zusters bij Esteworld zijn echt SUPER lief en behulpzaam. Ook zij hebben mij helemaal op mijn gemak gesteld. Even later ga je langs bij jouw dokter, in mijn geval dokter Safak Aktar voor een neuscorrectie, die foto's heeft gemaakt van mijn neus en daarna kon ik vertellen waar ik mij aan stoorde bij mijn neus en wat ik graag anders wilde hebben. Dokter Safak Aktar begreep precies wat ik bedoelde en vertelde mij ook eerlijk wat wel en niet realistisch was en wat paste bij mijn gezicht en wat niet. Ik voelde mij echt begrepen door dokter Safak Aktar, kortom een hele lieve en goede dokter. Vervolgens was het een kwestie van wachten tot mijn operatie. Alles verliep heel soepel en zodra ik uit de operatiekamer kwam werd er door de zusters heel goed voor mij gezorgd. Ik kwam zelf best wel emotioneel uit de narcose vandaan dus de zusters zeiden telkens tegen mij "Oh baby, don't cry", kortom het waren echt hele lieve en zorgzame zusters. Zodra je iets nodig had stonden ze altijd voor je klaar en probeerden ze je zoveel mogelijk op je gemak te stellen. De volgende dag kwam ook Dokter Safak Aktar nog even langs om te kijken hoe het met mij ging en dat vond ik ook super aardig. Vervolgens kreeg ik uitleg over mijn medicatie en werd ik weer terug naar het hotel gebracht. Ook het personeel in het hotel is super aardig en behulpzaam. De dag voor vertrek werd ik weer naar de kliniek gebracht om 'het kapje' en de kunststofspalkjes te verwijderen en de pleisters op te doen. Dokter Safak Aktar heeft prachtig resultaat bereikt en ik kan hem niet genoeg bedanken. Ik ben echt super tevreden over mijn hele ervaring bij Esteworld. Verder wil ik ook nog even melden dat alles omtrent Covid-19 prima geregeld wordt. De mensen bij Esteworld en in het hotel houden zich goed aan de regels omtrent Covid-19 en Esteworld zorgt voor de PCR-test voor de terugreis dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Al met al, ben ik echt super tevreden van het moment van aankomst tot aan het moment van vertrek en zal ik echt iedereen Esteworld aanraden als je een (neus)operatie wilt ondergaan in Turkije. Bij Esteworld hoef je je nergens zorgen over te maken, want alles wordt van top tot teen voor je geregeld. Tot slot, wil ik iedereen hartstikke erg bedanken want ik ben echt super blij en ik kijk terug op een goede tijd bij Esteworld! Thank you all :)

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Neuscorrectie