Professionaliteit

Amber

Ik ben voor mijn neus operatie naar Esteworld in Istanbul gekomen. Ik vond het natuurlijk super spannend omdat ik in een ander land zou worden geopereerd. En dit was zelfs mijn eerste operatie ooit! Ik vond het echt super fijn dat ik veel contact kon leggen met mijn Nederlandse begeleider (Ozlem). Zij heeft mij bij het consultatie in Nederland heel veel uitgelegd en goed voorbereid op mijn reis en mijn operatie. Het hotel waar wij in verbleven is ook super mooi en best dichtbij de kliniek. In de kliniek ben ik super goed geholpen door hele vriendelijke verpleegsters en natuurlijk de plastische chirurg. Voor mijn operatie heb ik een heel goed en duidelijk gesprek gehad met de chirurg. Hij vertelde duidelijk wat zijn plan was en wat ik er wel of niet van kon verwachten. Ik kreeg uiteraard ook de gelegenheid om mijn eigen wensen te laten zien en vertellen. Er was mij goed uitgelegd over de nazorg en medicatie die ik meekreeg. Op mijn laatste dag werd ik opgehaald vanuit het hotel en weer naar de kliniek gebracht voor mijn laatste controle. Nu na het zien van mijn resultaat ben ik zo enorm gelukkig! Dit was echt een top ervaring!

Score voor Esteworld Plastische Chirurgie: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Rhinoplasty (neus operatie)