ESNW

M. Wellner

Een professioneel en goed bedrijf. Jammer is dat de monteur ongevraagd in de badkamer naar het toilet ging, met zijn werkschoenen op de badmat stond en daar zijn handen waste en afdroogde aan handdoeken die daar niet voor waren. Kan echt niet in deze, of andere, tijd.

Heeft onze monteur zich volgens u tijdens het laatste bezoek correct voorgesteld?

Ja

Wat vindt u van de bereidheid van de monteurs om u te helpen (bijvoorbeeld bij extra werkzaamheden zoals uitleg van de kamerthermostaat, uw nieuwe cv-ketel of zaken zoals bijvullen/ontluchten)?

Voldoende

Heeft u het idee dat de monteur weet wat hij doet en krijgt u een vakkundig antwoord op uw vragen?

Ja, vakkundig

Komt de monteur vriendelijk en oprecht over?

Ja

Maakt u gebruik van de mogelijkheid om via ons klantenportaal 'Mijn ESNW' uw afspraken te plannen/wijzigen en/of uw factuur te bekijken?

Ja

Weet u dat u bij Energie Service Noord West ook terecht kunt voor aankoop of verhuur van een nieuwe cv-ketel, een mechanische ventilatiebox, duurzame woningtoepassingen of veiligheidsproducten zoals een Gaslek Check of personenalarmering?

Ja

Heeft u (ooit) een cv-ketel via Energie Service Noord West gekocht/laten installeren? (Is uw antwoord 'Nee'? Sla dan de volgende twee vragen over.)

Ja

Zo ja; bent u tevreden over de wijze waarop de cv-ketel uiteindelijk is geinstalleerd?

Ja, vakkundig

Zo ja; bent u tevreden over de wijze waarop onze adviseur u in het voortraject heeft geĆÆnformeerd over de mogelijkheden?

Gedeeltelijk

Heeft onze monteur de werkzaamheden/bevindingen na afloop met u doorgesproken?

Enigszins

Bent u in het algemeen tevreden over de service die Energie Service Noord West u biedt?

Reactie ESNW:

Beste heer Wellner,
Fijn dat uw algemene indruk en ervaring met ESNW positief is!
Des te vervelender om te horen dat het bezoek toch niet helemaal zoals gewenst is verlopen.
Wij hebben de kwestie intern doorgezet naar de juiste afdeling, zij zullen dit opnemen met de monteur en u nog telefonisch benaderen om situatie te bespreken.
Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen wij dat uiteraard graag!
Het team van ESNW

Score voor ESNW: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Man
Aangekocht product: