ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

Buter

Later op de ochtend gebeld door een andere monteur of hij langs mag komen voor kwaliteitscontrole. Informeer de klanten dat jullie deze interne controle kunnen inzetten maar confronteer de klant hier niet zonder aankondiging mee

Reactie ESNW:

Geachte heer en/of mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Voor het uitvoeren van het reguliere onderhoud wordt een afspraak voor u ingepland. Hier ontvangt u bericht over en kunt u eventueel verplaatsen naar een beter schikkende datum indien daar sprake van is.
Voor deze afspraak dienst u tussen een bepaald tijdsbestek aanwezig te zijn. Juist omdat u dat tijdsblok aanwezig bent proberen wij de jaarlijkse kwaliteitscontrole hier direct achteraan uit te voeren. Om te voorkomen dat onze monteurs hun werk anders gaan doen wanneer zij van een controle afweten bellen wij achteraf om te informeren of het schikt om ook voor deze controle langs te komen.
Het is uw goed recht om hiervan aan te geven dat u hier niet aan mee wenst te werken. Wij vinden het zeer spijtig dat wij dit gevoel bij u hebben achter gelaten. Uiteraard hopen wij wel dat het bezoek naar wens is verlopen.
Mocht u in de toekomst niet meer benaderd willen worden voor een kwaliteitscontrole op het uitgevoerde onderhoud kunt u dit aangeven via kwaliteit@esnw.nl. Wij zullen zorg dragen dat dit in uw dossier komt te staan en u niet meer benaderd wordt.
Wij hopen u hier voldoende mee te hebben geïnformeerd, mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.
ESNW

Score voor ESNW: 4/5