ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

Marije

We zijn ontzettend ontevreden over de service van ESNW. We hebben een week in de kou gezeten en zonder warm water. Onderdelen waren niet op tijd besteld, de monteur kwam na een paar dagen met maar de helft van de onderdelen aan. Hij wilde ons eerst achter laten zonder water omdat volgens hem de andere helft van de onderdelen niet geleverd waren.....maar daar kwam hij pas achter toen hij de hoofdkraan al afgesloten had en de leiding al losgehaald had.

Na aandringen ging hij op en neer naar het hoofdkantoor en kwam hij toch met onderdelen terug. CV is in drie uur gemaakt. 780 euro armer en na drie dagen liep het water WEER door het plafond heen. Dat was in het weekend.

Mijn man en ik hebben bij toerbeurt om het half uur gebeld om te proberen iemand langs te laten komen. Zonder succes. Weer een weekend zonder CV. Wat een verschrikkelijk beroerde service.

Reactie ESNW:

Geachte heer en/of mevrouw,
Wat spijtig dat u dit gevoel heeft overgehouden aan het bezoek van onze monteur.
Wij hebben getracht te achterhalen om welk adres en bezoeken het gaat dit is helaas zo niet te vinden.
Ik heb u bericht op het e-mail adres wat u hier heeft ingegeven, mocht dit niet het juiste blijken zou u dan contact op willen nemen met ons door middel van een e-mail naar kwaliteit@esnw.nl. Uiteraard nemen wij uw kwestie graag in behandeling om tot een goede afhandeling te komen.
Energie Service Noord West

Score voor ESNW: 0.5/5