ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

W.A.M. Veldhuis

Goedemiddag; Ik ben al vele jaren klant van Energie Noord-West, maar naar aanleiding van het bezoek van de Servicemonteur van Energie Noord-West (voor het geplande 2-jaarlijkse onderhoud (afgelopen dinsdag 18 februari 2020), heb ik helaas een onbevredigend gevoel overgehouden. De monteur zegt alle metingen te hebben verricht, was erg kortaf en heeft (gezien de uiteindelijk opgegeven werktijd op de na afloop aan mij gestuurde factuur) heel erg weinig onderhoud aan onze ketel verricht. De daadwerkelijke zuivere werktijd was in totaal 32 minuten (???), en daarbij heeft hij ook nog heel erg veel op zijn mobiel zitten werken, i.p.v. aan het schoonmaken/onderhouden van de ketel.
Nadat hij op 11.50 uur verscheen, ging hij precies om 12.15 uur 'naar kantoor', om vervolgens pas weer na een half uur (om 12.45 uur) terug te keren, voor het vervolgen van de werkzaamheden. (Een half uur was hij dus niet hier bij mij thuis aan het onderhoudswerk bezig).......
En precies 7 minuten na zijn terugkomst ''was volgens zijn zeggen, alles klaar'' en ging hij vervolgens ineens weg. Volgens mij is het niet echt mogelijk om goed onderhoud te verrichten in zo'n korte tijd, (32 minuten), waarbij dan ook nog in diezelfde tijd alles via de mobiel genoteerd en uitgewerkt moet worden. Ik heb er eerst eens goed over nagedacht, maar kom tot de conclusie dat ik niet tevreden ben over de onderhoudsbeurt, en dat is me in al die jaren dat ik klant ben, nog niet eerder overkomen. Deze aan mij in uw mail gerichte enquete heeft mij genoodzaakt te reageren.
Graag verneem ik via de mail uw conclusie over deze zéér korte onderhoudsbeurt, waarbij volgens de opdrachtbon gewoon 60 minuten is gewerkt, hetgeen dus duidelijk niet is gebeurd.
Ik heb het gevoel dat er nu geen gedegen onderhoud is gepleegd aan mijn ketel, en dat ben ik van uw firma niet gewend.
(Een ontevreden klant.....)
P.s.: ik heb het met mijn vrouw doorgesproken, en die beaamd hetgeen ik in bovengenoemde tekst heb vermeld.

W.A.M. Veldhuis te Zwaag
....