ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

De halve punt is voor de manier waarop de storing wordt aangenomen:
Het is bij ESNW onmogelijk een tijdsindicatie te krijgen wanneer een monteur beschikbaar is. Het antwoord is, een storing kan 10 min. of een paar uur duren.
Dit is onacceptabel, jullie weten donders goed waar de monteurs zijn en wat voor een storing ze aan het oplossen zijn.
Met de gegevens die jullie de afgelopen jaren verzameld hebben moet het mogelijk zijn te bepalen hoe lang het duurt voordat iemand aan de beurt is. In ieder geval een indicatie te kunnen geven van bv. De monteur is beschikbaar tussen 14:00 - 15:30 uur.
Maar hier krijg je geen antwoord op, je moet maar thuis gaan zitten wachten totdat er een monteur beschikbaar is. Je kan dus geen kant op. Ja je kan 10 minuten van te voren gebeld worden dat de monteur er aan komt.
"Nee agent ik lap niet alle regels aan mijn laars omdat ik onderweg ben naar het ziekenhuis omdat mijn vrouw moet bevallen, ik moet naar huis want de ESNW monteur komt eraan."
De eerste keer duurde het 3 uur, de tweede keer 5,5 uur. Nu maar afwachten hoe lang het nu duurt.

Score voor ESNW: 0.5/5