ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

Henk Borst

Had een service abonnement voor de CV ketel, all in contract voorrijden arbeidsloon, materiaal kosten niet inbegrepen.
Maar men rekende voor de onderdelen zeker 11/2 keer de aanschafprijs, heb dit nagezien op diverse prijslijsten
Dus ik betaalde uiteindelijk ook het arbeidsloon nog, niet erg netjes van ESNW.
Ketel wordt om de 2 jaar nagezien en schoongemaakt, dit was ook niet goed gebeurd.
Heb daar het contract ontbonden.

Reactie ESNW:

Geachte heer Borst,
Bedankt voor het bekend maken van uw kwestie bij Energie Service Noord West.
Wij vinden het erg spijtig dat u uw abonnement uit onvrede heeft opgezegd, ik zie dat deze inmiddels al per 18-05-2019 is beƫindigd. Wij begrijpen dat de prijzen voor onze onderdelen niet overeenkomen met online prijs stunters en groothandels, wanneer u uw onderdelen daar besteld heeft u echter geen garantie en geen service van het plaatsen.
Uit uw onderhoudsgeschiedenis blijkt dat uw inderdaad heeft gekozen voor een abonnement waarbij wij eens per 2 jaar langs komen voor het reguliere onderhoud. In principe zouden wij begin 2018 langskomen voor het onderhoud, u heeft echter een jaar eerder al gebeld dat uw toestel aangaf een servicebeurt nodig te hebben. Volgens contract een jaar te vroeg echter hebben wij dit voor u direct een jaar naar voren gehaald en zijn op 20-02-2017 al bij u langs geweest.
Vervolgens zijn wij op 16-04-2019 weer langs geweest, door uitloop van een drukke winter inderdaad wat later als gewenst. Het onderhoud is echter wel uitgevoerd.
Wij vinden het nogmaals erg jammer dat u heeft opgezegd, mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen wij dat graag.
Deze reactie hebben wij u tevens per e-mail toegestuurd.
Energie Service Noord West

Score voor ESNW: 0.5/5