ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

Normaal gesproken ben ik niet zo van de reviews, behalve als ik iets zeer negatiefs of iets zeer positiefs heb ervaren en nu is het laatste het geval. Nadat ons lokale installatiebedrijf ermee gestopt was, was onze ketel al zeker 1,5 jaar niet onderhouden. Ik moest op zoek naar een ander bedrijf, maar dacht telkens van “ach, dat komt wel”. Tot op een maandagochtend in februari zowel het warm water als de verwarming ermee ophield. Ik heb 2 bedrijven in de buurt gebeld, maar deze hadden geen tijd om te komen en 1 bedrijf wilde al helemaal niet komen omdat ik er geen contract had. Toen belde ik Energie Noordwest en ik kreeg een zeer vriendelijke telefoniste aan de lijn. Ik vertelde wat er aan de hand was maar dat ik geen klant was en ook geen contract had. “Maar mevrouw, wij gaan u in februari natuurlijk niet in de kou laten zitten, wij gaan er gewoon voor zorgen dat het vandaag nog gerepareerd wordt.” In 1 woord geweldig! Binnen 1,5 uur stond er een monteur voor de deur die alles keurig gerepareerd heeft, het onderhoud heeft uitgevoerd en nog wat tips heeft gegeven. Hierna heb ik natuurlijk wel een abonnement genomen. Ik vond de service helemaal top.

Score voor ESNW: 4.5/5