ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

Ten eerste had de monteur het verkeerde onderdeel mee. Hij ging het juiste halen. Toen hij vervolgens weer terug kwam vond hij het nodig beneden in de hal flink te schelden. Hij deed zich blijkbaar ergens pijn aan maar ik vond het nogal merkwaardig. Het geeft mij geen prettig gevoel als iemand zo binnen komt. Er kon vervolgens ook geen woord meer af dan dat het gemaakt was en gedag.

Reactie ESNW:

Beste mevrouw Boerma,
Wat ontzettend jammer dat u het bezoek van onze monteur zo heeft ervaren.
Uiteraard kan het voorkomen dat er eens per ongeluk het verkeerde onderdeel wordt meegegeven c.q. meegenomen, hoe fijn is het dan dat onze monteur deze direct gaat ophalen in plaats van een nieuwe afspraak hiervoor te maken.
Natuurlijk hebben wij gebeld met onze monteur en geïnformeerd wat er gebeurd is, hij geeft aan dat hij met zijn vingers tussen de deur kwam te zitten en hierdoor wat "grof" taalgebruik heeft gebruikt. Dit was niet zijn bedoeling maar helaas heeft het hem behoorlijk veel pijn gedaan.
Hij verteld ook dat hij na zijn werkzaamheden inderdaad heeft aangegeven dat het gemaakt is en u gedag gezegd, had u eventueel nog vragen die u met hem had willen bespreken welke u nu niet heeft kunnen stellen? Dit willen wij uiteraard alsnog graag voor u doen!
Energie Service Noord West

Score voor ESNW: 0.5/5