ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

De ervaring met alle 3 de monteurs in de afgelopen maand waren heel erg positief. Vakkundig, vriendelijk en duidelijk in hun uitleg. De vorige monteur nam zelfs mijn feedback mee retour over de onduidelijke informatie in de folder mbt de keuze van het service-contract.
Waar ik zeer ontevreden over ben, is dat er eerst 2 monteurs zijn geweest om de storing te verhelpen. Ik wist dat ik daar voor moest betalen. Daarna heb ik een service-contract afgesloten voor twee keer per jaar onderhoud van onze hr-ketel. Nu is vanmorgen de monteur geweest voor de eerste controle en hij vertelde mij dat de ventilator vervangen moet worden en dat dit en het volgende bezoek (voor de vervanging van de ventilator) NIET binnen het servicecontract valt, maar gewoon betaald dient te worden, voordat het servicecontract in gaat! Ik had verwacht dat na de eerste 2 bezoeken de storing was verholpen en dat nu het eerste reguliere onderzoek zou plaatsvinden binnen ons onlangs afgesloten servicecontract. Nu moet ik dus 4x i.p.v. 2x betalen voor een storing die pas in 3e instantie volledig is gediagnostiseerd.
Ik had hier toch meer duidelijkheid verwacht van uw organisatie bij het afsluiten van het servicecontract. In de hoop dat jullie dit meenemen in jullie communicatie naar klanten toe. Met vriendelijke groet, Pepijn Zeevenhooven

Reactie ESNW:

Geachte heer en/of mevrouw Zeevenhooven,
Wat vervelend dat de communicatie mis is gelopen met het oog op de benodigde bezoeken.
Uiteraard had dit beter gemoeten en hebben wij u per e-mail benaderd om de kwestie met u te bespreken.
Wij zijn er van overtuigd dat u dit ongemak in het vervolg niet meer zal ervaren.
Energie Service Noord West

Score voor ESNW: 4/5