ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

Samantha Louman

Slechtste service die wij ooit hebben ervaren. Absoluut geen aanrader om hier mee samen te werken (ook als je in nood zit!).

Ze komen hun beloftes niet na, geven verkeerde informatie. Na een lange uitgebreide email krijgen we enkel een weerwoord maar excuses of hand in eigen boezem steken zit er niet in. Uit de reactie blijkt keer op keer dat zij onze emails niet goed lezen en proberen zij zichzelf eronderuit te praten terwijl ze zichzelf constant tegen spreken.

Wij voelen ons opgelicht. EUR 180 uitgegeven waarvoor enkel een expansievat vervangen en geen zicht op een oplossing (behalve een geheel nieuwe cv ketel). Een ander bedrijf heeft ons veel goedkoper geholpen en heeft wel verder gekeken dan hun neus lang is. Iedereen die geinteresseerd is in het gehele verhaal (om hier zelf een mening over te vormen, mag mij een PB sturen, ik zal dan de email thread doorsturen).

ESNW hoe durven jullie na 2 enorm lange mails waarin wij heel duidelijk aangeven dat wij absoluut niet tevreden zijn ons alsnog een CV ketel proberen aan te smeren met een service abbonement?!

Mevr. Klink, wij raden u aan onze emails woord voor woord terug te lezen. Uw reacties zijn ABSURT!

Kortom.. als je twijfelt, ga aub niet met deze partij in zee!

Score voor ESNW: 0.5/5