ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

Esnw verzuimde haar servicebeurt binnen het contracttermijn. Nu bij storing monteur heel lang bezig geweest en erger gemaakt dan de storing was. Helaas zijn order moeten ondertekenen anders konden we hem niet laten gaan. Nu moeten wij agv ondertekening alle uren betalen daar hij andere werkzaamheden deed dan waarvoor contract gold zegt men.
Er valt geen oplossing m.b.t. factuur te bespreken. Wij dragen die wel aan. Geen menselijk aspect in log bureaucratisch systeem.

Reactie ESNW:

Geachte heer en mevrouw Konijn,
Wij hebben deze klacht over uw vloerverwarming al enige tijd geleden per e-mail met u opgepakt, hierin hebben wij de situatie en de verklaring voor deze kosten al uitgelegd. Problemen aan de vloerwarming vallen niet onder het door u afgesloten abonnement, hiervan was u vooraf op de hoogte. Wat betreft de servicebeurt, deze hebben wij niet verzuimd, dit hebben wij ook vermeld in de correspondentie per e-mail.
Op onze laatste e-mail van 12-06-2018 hebben wij geen reactie meer van u mogen ontvangen. Mocht u deze kwestie nogmaals willen bespreken dan zien wij uw reactie graag per e-mail tegemoet.
Energie Service Noord West

Score voor ESNW: 1/5