ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

R. Noom

Mijn ervaring is prima als ze de werkzaamheden uirvoeren, echter ik heb een 24 maanden contract voor onderhoud. De volgende visites zijn de afgelopen zes jaar gedaan: in 2012-januari; in 2014-februari; in 2016 nadat ik in maart gebeld had kwam de monteur in maart. Nu is de maand maart alweer aardig op weg om te veranderen in april maar ik heb nog steeds geen melding gekregen dat er een monteur voor mij op de planning staat. Het lijkt er dus aardig op dat dat jullie de contractvoorwaarden niet nakomen en er , zonder wederzijdse toestemming, een 25 maanden contract van maken. Ik zie uw reactie hierop graag tegemoet.
R. Noom

Reactie ESNW:

Beste abonnee,
We begrijpen dat u het vervelend vindt dat het onderhoud vaak na 25 maanden plaats vindt. In de algemene voorwaarden van het abonnement staat tweejaarlijks en dit betekent niet altijd in dezelfde maand. Als het in een koudeperiode in de winter erg druk is met storingen kan het zijn dat al het onderhoud iets opschuift omdat abonnees die in de kou zitten graag direct geholpen willen worden en deze storingsmeldingen krijgen dan voorrang.
Wij plannen iedere 24 maanden het onderhoud, maar dat kan dus afhankelijk van de hoeveelheid storingen in de winter, tot twee maanden eerder zijn of tot twee maanden later. Wij weten dat onze abonnees graag altijd in dezelfde maand het onderhoud willen laten plaatsvinden en doen ons best dit ook zo uit te voeren.
Als u niet wilt wachten tot u van ons bericht krijgt voor het onderhoud kunt u altijd zelf een afspraak maken in de maand en op de dag dat u wilt. Het is voor ons dan geen probleem om het onderhoud dan uit te voeren in de maand die u wenst.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Als u nog vragen heeft kunt u ons op werkdagen bereiken op telefoonnummer 072-5123134.
Energie Service Noord West

Score voor ESNW: 3/5