ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

Fer

In okt 2006 nieuwe hr ketelk laten installeren. Onderhoiudscontract afgesloten (comfort) inclk vervanging oinderdelen voor 12 jaar. Nu feb 2018 moeten er onderdelen worden vervangen en geeft ENW niet thuis. Ketel heeft namelijk als productie datum 2002 en is dus ouder volgens ENW. Wij hebben als consument een nieuwe ketel gekocht in okt 2006. De ketel kwam nieuw uit de doos en is door ENW geinstalleerd en onderhouden. ENW weigert de ketel te repareren terwijl deze in mijn optiek 11,5 jaar oud is en dus onder het contract valt. Enw heeft nadat wij in conflict zijn gekomen ook nog eens ons contract snel omgezet, zonder overleg. Dit neigt naar oplichting.

Reactie ESNW:

Beste heer Bos,
Het is aan de hand van het serienummer van het toestel gebleken dat de ketel dateert uit 2002, dit maakt het toestel 16 jaar oud per 01-01-2018. Het abonnement wat u bij ESNW heeft afgesloten is omgezet omdat deze niet voldoet aan de voorwaarden voor dat betreffende contract. Wij hebben tevens niet in ons systeem vermeld staan dat u de ketel destijds via ESNW gekocht c.q. geplaatst heeft.
Gezien de hoge reparatiekosten in relatie tot de staat en leeftijd van uw toestel is het advies van ESNW om deze te laten vervangen.
Er is inmiddels ook mailcontact met u geweest waarin wij bovenstaande hebben aangegeven, en ons vermoeden dat deze miscommunicatie waarschijnlijk bij de installateur / verkoper van de ketel vandaan komt.
Wij hopen u voldoende en naar tevredenheid te hebben geïnformeerd, ondanks dat het natuurlijk een uiterst vervelende situatie voor u blijft.
Mochten wij u ergens mee kunnen helpen of heeft u nog vragen, dan kunt u ons op werkdagen bereiken op telefoonnummer 072-5123134 of per e-mail op info@esnw.nl
Energie Service Noord West

Score voor ESNW: 0.5/5