ESNW

Hoe ervaart u de klantvriendelijkheid van onze medewerkers?

Wietske Rodenhuis

Een greep uit mijn negatieve ervaringen met ESNW uit de afgelopen 8 jaar: monteur maakt lichtschakelaar kapot, monteur vervangt expansievat en 3 maanden later is deze weer kapot, monteur knip radiator-ombouw kapot om de radiator te kunnen ontluchten (er was gewoon een klepje ingebouwd om erbij te kunnen) terwijl het een zelfontluchtend systeem is, monteur weigert de trap op te klimmen en gaat onverrichter zake weer weg... Vandaag liet een ingeplande afspraak lang op zich wachten, na nabellen blijkt de afspraak geannuleerd. Ik kan me serieus niet heugen dat iets WEL in 1x goed is gegaan met deze lui. Excuses links en rechts, maar ik ben het nu toch echt wel zat. Ook schijnt het onmogelijk voor ESNW te zijn om op de dag zelf aan te geven hoe laat ze er precies zijn > je krijgt een mail dat ze 'onderweg zijn', en vervolgens kan het of 2 seconden zijn voor dat ze aanbellen, of nog 30 minuten duren. Ik zou zeggen: licht de hele werkwijze van jullie bedrijf door, neem beter monteurs aan en doe iets aan jullie klantvriendelijkheid. Wat een afschuwelijk bedrijf!

Reactie ESNW:

Geachte mevrouw Rodenhuis,
Wat vervelend om te horen dat uw ervaringen met ons bedrijf zo tegen zijn gevallen. Uiteraard vinden wij dat net zo vervelend als u.
In onze beleving hebben wij het probleem in ons laatste contact met u kunnen verhelpen, maar mochten er toch nog zaken zijn die u graag met onze teamleider bespreekt om onze toekomstige dienstverlening weer als positief te kunnen ervaren dan staan wij u natuurlijk graag te woord.
In dat geval kunt u ons bereiken op telefoonnummer: 072-5123134.
Energie Service Noord West

Score voor ESNW: 0.5/5