Backshop

Hoe heeft u het persoonlijk advies van de Backshop medewerker ervaren?
Tevredenheid bezoek showroom
Snelheid levering en verloop bestelling

Ik verwachtte naar een showroom te gaan met de artikelen getoond die op de site worden verkocht. Dit was in Rotterdam absoluut niet het geval.

Vertel de klanten wat ze kunnen verwachten van een bezoek aan de "showroom" in Rotterdam

Reactie Backshop:

Beste,
Beste,
Bedankt voor uw reactie. Jammer dat uw bezoek in Rotterdam niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Het klopt dat wij niet alle producten standaard hebben liggen. De meest ingezette oplossingen zijn in Rotterdam aanwezig, zodat onze bezoekers deze kunnen uitproberen.
Wij proberen bij het maken van de afspraak de vraagstelling te inventariseren om zo te kunnen zorgen dat de specifieke producten aanwezig zijn.
Ik ben blij dat u toch goed geadviseerd bent en een geschikt toetsenbord heeft kunnen vinden. Veel werkplezier ermee, groeten Iris

Geholpen door een zeer vriendelijke medewerker met heel duidelijke uitleg over werkhouding en stoel-/muis- en toetsenbordinstellingen. Merci!

Werd netjes en heel snel geleverd. ook toen er een onderdeeltje ontbrak was het geen probleem om een nieuwe op te sturen. Erg blij mee.

Dirk Broekstra

Goede producten, goede prijs maakt hergebruik van apparaten mogelijk.

Goede overzichtelijke website met kwalitatief goede producten

Wide assortment, quality products, competitive prices, very nice discounts, super quick order processing and delivery.

Hogeschool Leiden

Betrouwbaar

Advies op maat

Zeer positief, er wordt echt goed naar je geluisterd.

Deskundigheid, vriendelijkheid en keuze uit kwaliteit stoelen

gemeente vlaardingen

Altijd duidelijk in communicatie

deskundigheid

geen.

Goede prijs en snel levering

Kees Vermaat / Waterschap Hollandse Delta

Het advies van de Backshop heeft mij een uitstekende bureaustoel opgeleverd.