Eppinga

BäckerStyle

Levering was een dag later dan dat de site stelt.
Telefonisch contact gehad om de afleverdag èn tijdstip te verifiëren. Meneer wist mij niet algeheel te informeren en ik zou de volgende dag teruggebeld worden.
De volgende (mid-)dag heb ìk maar gebeld, aangezien het contact uitbleef..en ik toch moet plannen!
-Komt de bestelling, een dag later, dan in de ochtend of in de middag?..
Ik zou nogmaals hierover teruggebeld worden.
-Iets voor 17u een e-mail ontvangen met een tijdswindow (tussen zó laat en zó laat..)..èn een verkeerd afleveradres!
Kan natuurlijk niemand meer telefonisch bereiken als ik zo laat pas een bericht ontvang.
Dan maar via de e-mail bericht verstuurd naar Eppinga èn naar de vervoerder; niet dat ik morgen mijn produkt alsnòg niet juist geleverd krijg!..
Gelukkig via de mail een bericht ontvangen vd vervoerder; dat het adres gecorrigeerd is.
Ik heb de vervoerder bedankt.
De volgende dag, nádat de aflevering heeft plaatsgevonden, ben ik gebeld door Eppinga. Met de vraag of er iets niet juist was met de bestelling/levering..
Mijn algemene indruk van Eppinga: Slaperig!
Twee keer iemand aan de telefoon gesproken, wie èrg slaperig overkwam! En dàn nog bovenstaand verhaal.. al met al: dit kan beter,
vlugger en correcter!

Overigens diende ik nog zèlf mee te helpen met lossen, aangezien er blijkbaar slechts één persoon aflevert!.. Als ik er niet zou zijn geweest; had ik mijn levering alsnog niet geleverd gekregen!!

Dit kan toch niet

Ogenschijnlijk heldere website.
Levering door het gehele land.

Zie bovenstaand verhaal en trek conclusie!

Score voor Eppinga: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Geslacht: man
Leeftijd: 44