Enie.nl

Hoe tevreden ben je over de nazorg?
Hoe heb je het contact met onze medewerkers ervaren?
Hoe tevreden ben je over de deskundigheid van de installateurs?
Hoe tevreden ben je over het eindresultaat?
Hoe tevreden ben je over het advies van onze adviseur?
Hoe tevreden ben je over ons voorstel/de offerte?
Hoe tevreden ben je over onze communicatie in het algemeen?

J van Houten

Wat een bedrijf, dat ze nog bestaan is mij een raadsel. Na HEEL VEEL ERGENISSEN zonnepanelen geplaats en 3 maanden zonne energie misgelopen (3jr geleden) nu werkt de rotzooi alweer niet. Krijg hierover bericht via de fabriek van de omvormer. Gelijk de bedragen erbij van de kosten. Dit houdt in, dat deze geleverde zonnepanelen meer kosten dan opleveren..als ik alles had geweten was ik niet met Enie in zee gegaan. Pfff wat een frustratie levert dit op ipv energie.

Niet

alles

Reactie Enie.nl:

Beste heer van Houten,
Ik begrijp dat deze opstapeling van problemen de nodige ergernis oplevert. Dat je drie maanden moet wachten tot de zonnepanelen energie opwekken is natuurlijk zonde en erg vervelend. Wel waren we van mening dat we het toen op een goede manier hadden opgelost. Eind november meldde onze serviceafdeling je dat het systeem een storing had, vermoedelijk door water en/of condens in een van de connectoren. Deze storing valt niet meer binnen de installatiegarantie van 18 maanden en is inderdaad voor je eigen kosten. Wel mag je hier natuurlijk een derde partij voor inschakelen zonder de fabrieksgarantie te verliezen. We hopen dat we er alsnog samen op een positieve manier uitkomen en dat je, ondanks de valse start en bovengenoemd probleem, straks nog tientallen jaren plezier hebt van je zonnepanelen.
Met een vriendelijke groet,
enie.nl