Vluggen

Het stoort mij dat ik niet het hele jaar door mijn maandtarief kan aanpassen!

Zie bovenstaande

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van uw review!
U geeft aan dat u het storend vindt dat uw termijnbedrag niet tussentijds is aan te passen. Ik informeer u dan ook graag dat dit wel degelijk mogelijk is. Uw termijnbedrag heeft u dan ook niet vaststaan voor de looptijd van uw overeenkomst.
U kan uw termijnbedrag in uw MijnENGIE omgeving wijzigen naar het door uw gewenste bedrag. Wanneer u deze te laag zou afstemmen dan loopt u het risico dat u moet gaan bijbetalen op uw jaarafrekening. Ik zou u dan ook willen adviseren om vooraf een termijnbedragcheck te doen in uw MijnENGIE omgeving, om te kijken wat het advies rondom uw termijnbedrag is.
Natuurlijk zijn wij ook altijd meer dan bereid om op uw verzoek uw termijnbedrag te wijzigen. Hiervoor mag u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 444 66 66. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur bereikbaar. Ook mag u dit via mail verzoeken. U mag uw verzoek dan richten aan klantenservice.nl@engie.com.
Wij vinden het jammer dat u ons niet aanbeveelt. Ik zou u dan ook graag telefonisch willen benaderen om uw ongenoegen bij u weg te nemen. Wellicht kunnen wij u nog van service voorzien. Zou u hiervoor uw klantgegevens en/of telefoonnummer willen sturen naar socialmedia.nl@engie.com? Bij voorbaat dank!
Ik wil u voor nu nog een mooie dag toewensen!
Niesje - Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 4/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: Gas en electra