Wim Rommel

Onze HOOG/LAAG stroommeter van Liander vertoonde een ernstig mankement; LAAG tarief bleef geblokkeerd, zodat onze stroomrekening via "alleen HOOGtarief-registratie ca. €125 te hoog dreigde te worden. Voorbeeldig eerlijk attendeerde ENGIE ons op de fout. In voorgaande jaren was de verbruiksverhouding bij ons 60% laag versus 40% hoogtarief. Voorbeeldig klantvriendelijk werd onze rekening daardoor ook nu binnen 3 uur herzien naar ons normale 60%-laag/40%-hoog verbruik. Bovendien regelde Engie niet alleen een "Slimme" nieuwe meter, maar hebben we tevens een best wel voordelig 3jarig energie-contract bij ENGIE weten te regelen. Heel veel rompslomp bespaard! Goed zo!

Slimme meter hebben wij intussen. Nu nog advies m.b.t. een slimme thermostaat, incl. reviews.
[ incl. Portable Tel. application - reviews, uiteraard.

Reactie ENGIE Energie Nederland:

Goedemorgen Wim, wat mooi om te zien dat u deze positieve ervaring bij ENGIE heeft achter gelaten voor ons. Hartelijk bedankt hiervoor! Ik zie dat u nog aangeeft graag advies te willen ontvangen over een eventuele slimme thermostaat. Wij helpen u daarin graag mee. Wilt u ons een e-mail sturen met uw postcode, huisnummer en vraag naar socialmedia.nl@engie.com? Alvast bedankt en een prettig weekend gewenst! Met vriendelijke groet, Charnella - ENGIE Webcare

Score voor ENGIE Energie Nederland: 5/5
Beveel je dit bedrijf aan Ja
Product of looptijd contract: