M.D. de Boer

Op 12 maart 2019 is mijn contract met Engie beëindigd en werd een eindafrekening opgesteld waarbij ik voor de periode 1 maart -12 maart een bedrag van € 6o zou terug ontvangen. Ik had een regeling voor termijnbetalingen van € 110
Vervolgens wordt op 13 maart als nog bedrag van € 160 afgeschreven als voorschot op de periode 1 maart - 31 maart.
Ik zou hier eerder over geïnformeerd zijn. Onzin heb nooit iets ontvangen over een wijziging, boven alsnog niet verschuldigde afschrijvingen gaan incasseren is geen manier van doen. Een correcte afhandeling werd geweigerd.
Men bleef bij het standpunt, dat alsnog de termijnbetaling moest worden gedaan, terwijl ik Engie niets meer verschuldigd was. Deze zou dan later weer worden teruggestort. Deze werkwijze is onbegrijpelijk.
Onder tussen is gebleken, dat ik te veel heb betaald, maar op verzoek van terugbetaling geeft Engie geen antwoord.

Zorg dat de administratie beter in orde is, geef tijdig informatie over wijzigingen in de voorwaarden en als dit niet goed loopt zorg dan voor een heldere en zorgvuldige afhandeling en boek te veel betaalde bedragen direct terug.

Score voor ENGIE Energie Nederland: 1/5
Beveel je dit bedrijf aan Nee
Product of looptijd contract: