Melden van de storing
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Nakomen van afspraken
Reactietijd na melding van de storing
Tevredenheid storingsoplossing
Uitleg die u kreeg over de storing

Monteur was kundig

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

We hadden vrijdagmiddag om 16.45 een melding gemaakt bij Energiewacht. Allereerst kon ze ons lidmaatschap niet vinden. Toen gaf ze aan dat er vanavond iemand langs zou komen. Ik heb mijn afspraak afgezegd, want er werd geen tijdsblok aangegeven. Om 21.00 of zo werd ik gebeld dat het niet meer ging lukken vrijdagavond. Mijn afspraak niet door laten gaan, en de ketel niet gemaakt. Ze zou wel voor de volgende ochtend een melding maken dat we voor (!) 13 uur geholpen zouden zijn. Nou niet dus. Wij zelf gebeld om 12.30 uur of zo, waar hij bleef. Toen belde de monteur zelf dat hij er met een uurtje zou zijn en met de opmerking dat hij zei dat hij las dat we in de ochtend geholpen wilden worden. Nee we willen zo snel mogelijk geholpen worden. We zitten ondertussen als 20 uur te wachten. Nou nee dus, hij kwam uiteindelijk om iets van 15.30. En wij de hele tijd maar wachten. Er zei ook nog iemand dat er vrijdagavond een foutje was gemaakt, een ander zei dat het niet meer ging lukken...... welke was t? Ik vel me niet serieus genomen.
Toen de monteur er eenmaal was, werden we goed geholpen

zie boven, drie keer moeten bellen, fouten worden niet toegegeven, een monteur die een verkeerde tijdsinschatting maakt, echt ik vond t niet klantgericht

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

spreek de waarheid, geef tijdsindicaties, kom je afspraken na en neem me serieus

Score voor Energiewacht West Nederland Storing: 1/5