Melden van de storing
Vriendelijkheid van de medewerkers van Energiewacht West Nederland
Nakomen van afspraken
Reactietijd na melding van de storing
Tevredenheid storingsoplossing
Uitleg die u kreeg over de storing

H.J. van Nieuwkerk

De service- en oplossingsgerichtheid van de monteur die op 19/06. de slechte onderhoudsbeurt met als gevolg lekkende CV kraan, kwam herstellen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Energiewacht West Nederland wel/niet aanbevelen?

Op 15/06 is bij mij CV ketel onderhoud uitgevoerd. Dit is slecht uitgevoerd met als gevolg lekkende CV Kraan. Na drie dagen van niet worden teruggebeld door Energiewacht, eindelijk met spoed op 1906 monteur langs geweest om lekkende kraan te herstellen. Deze monteur heeft de slechte onderhoudsbeurt hersteld. Deze man heeft een top service geleverd. Dit kan ik niet zeggen van de service van Energie wacht zelf. Slechte communicatie tussen afdelingen onderling en de klant niet terugbellen. Vanwege deze slechte service heb ik op dit moment dan ook geen reden om Energiewacht aan te bevelen.

Zie bovenstaand verhaal en ik krijg bovendien nog een factuur van arbeidsloon om de lekkende CV Kraan te herstellen. Terwijl dit is veroorzaakt door de monteur van 15/06 zelf???? Hier begrijp ik niets van.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht West Nederland?

de klant altijd terugbellen, dit gebeurde pas na 3 keer bellen
- ik heb telefonisch bij Energiewacht aangegeven dat de onderhoudsbeurt d.d. 15/06 slecht is uitgevoerd met als gevolg lekkende CV kraan. De monteur die op 19/06 dit kwam herstellen heeft dit ook geconstateerd. Tot op heden niets van Energiewacht vernomen maar wel de rekening gekregen van arbeidsloon om kraan te vervangen, Hoe kan dit?

Score voor Energiewacht West Nederland Storing: 1/5