Contact houden wanneer de warmtepomp wel geleverd kan worden.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een warmtepomp van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Eerlijk gezegd weet ik het nog niet. Ik heb wel een offerte gehad, maar de pomp moet nog geïnstalleerd worden. Als dat allemaal goed en netjes verloopt, kan ik pas echt een cijfer gegeven.

Welke van de hiernaast getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een warmtepomp? Kies max 3 antwoorden

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie), Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

Ik ben tevreden over de offerte en de persoonlijke toelichting hierop. Maar ik wacht dus nog op de installatie. Dus moeilijk om nu al goed een beoordeling te geven.

Reactie Energiewacht Warmtepomp:

Goedemorgen,
U heeft zich aangemeld voor onze warmtepomp nieuwsbrief. Hiermee houden wij u op de hoogte van ontwikkelingen rondom de levering van warmtepompen. Door de voortdurende leveringsproblemen van warmtepompen kunnen wij nog steeds geen aanvragen voor warmtepompen in behandeling nemen. Onze excuses hiervoor. We zullen u begin 2023 informeren of we dan wel uw aanvraag in behandeling kunnen nemen. Tot die tijd informeren wij u graag over de maatregelen die u in de tussentijd kunt nemen en die nodig zijn voor een hybride warmtepomp.

Score voor Energiewacht Warmtepomp: 4/5