De monteurs weten waar ze het over hebben

Kennis van de monteur

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Het digitale systeem voor inplannen van onderhoud zit onlogisch in elkaar. Verder is het storend dat er naast een correcte afspraak bevestiging ook een afspraak bevestiging voor een andere datum... Het digitale systeem voor inplannen van onderhoud zit onlogisch in elkaar. Verder is het storend dat er naast een correcte afspraak bevestiging ook een afspraak bevestiging voor een andere datum gestuurd wordt. Het planning systeem werkt duidelijk niet optimaal

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback. Het systeem is inderdaad niet voor iedereen duidelijk, het heeft onze aandacht en wordt aan gewerkt. Onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijke...

staal

Zou iedere 2 jaar zijn, alleen kwam er niemand, tot ik zelf er telefonisch om vroeg

vakkundig

administratie goed bijhouden

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw review. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het... Hartelijk dank voor uw review. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak.

Goede service.

Vriendelijkheid

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Duidelijker en eerder aangeven dat de Energiewacht inderdaad bezig gaat met het onderhoud.

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. U ontvangt een maand voor de afspraak een brief met het verzoek de afspraak online te bevestigen... Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn. U ontvangt een maand voor de afspraak een brief met het verzoek de afspraak online te bevestigen of eventueel te verplaatsten naar een tijdstip dat u beter uitkomt.
Na uw bevestiging ontvangt u van ons nog een bevestiging via de mail, en staat de afspraak vast. Tenzij u ons nog laat weten dat u de afspraak wilt verplaatsen.
Wij vertrouwen erop dat u hiermee voldoende bent geïnformeerd.

Tevreden over de service

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor deze positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Ben N

Je weet waar je aan toe bent, en hebt gegarandeerd je onderhoud geregeld

Professionaliteit

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

Vraag is voor mij of tweejaarlijks onderhoud voldoende is

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw positieve review.
Hartelijk dank voor uw positieve review.
U kan overwegen het onderhoud om de 12 maanden plaats te laten vinden i.p.v. om de 24 maanden. Dit kan gewijzigd worden. De kosten van het abonnement zal daaraan worden aangepast.
Webcare Team

Goed geholpen zoals verwacht.

Alles

Weet ik niet

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij zijn blij te lezen dat we u goed van dienst hebben kunnen zijn.

Toon Gunsing

Prettige monteurs en kennis van zaken

Alles

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor uw review, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.

koopman

Degelijke onderhoud geen haast werk vriendelijke monteur

bekwaamheid

vooral zo doorgaan

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Bedankt voor het plaatsen van de review, we stellen uw reactie zeer op prijs. Fijn dat u tevreden bent met de manier waarop wij te werk gaan.
Webcare Team

Ik vond de monteurster die de afgelopen keer op bezoek is heel prettig om over de vloer te hebben. Heel klantvriendelijk en bekwaam in haar werk!

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de monteuster heel klant gericht was naar mij toe.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Energiewacht?

De persoon die ik aan de telefoon had mag iets duidelijker praten, dit is iemand anders dan de monteurster die ik op bezoek had

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Het compliment naar de monteur geven we intern door.
De medewerksters aan de telefoon zijn inderdaad niet dezelfde als die in de buitendienst werken, maar we zullen uw verbeterpunt terugkoppelen.
Webcare Team

Deskundige monteur die de ketel kent ook al is die wat ouder.afspraken nagekomen

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur liet foto zien wat slecht onderhoud met de ketel van binnen kan doen.

Ga zo door

Reactie Energiewacht Service en Onderhoud:

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, heel fijn om te lezen dat onze service u goed is bevallen.