HENNIE VELTING

De koerier kwam op tijd met de nieuwe CV-ketel. Ook de monteur van Installatiebedrijf Konings uit Haren was op tijd. Hij werd later nog een tijd bijgestaan door een collega. Keurig nette, vriendelijke mannen, die hun werk uitstekend hebben gedaan. Overigens ging het regelen van de opdracht supersnel. Ik kon de opdracht uitprinten, fotograferen en via de app. versturen. Superhandig! Ik werd snel teruggebeld door een medewerker die mij vertelde dat de ketel de volgende dag geplaatst zou worden. Woensdagmiddag om 15.00 uur werd het weer warm in huis en had ik weer warm water. Super! En ik heb de indruk dat het met het warme water nu ook beter gaat. Met een lagere temperatuur kreeg ik al snel koud water. Dat is nu niet meer zo. En wat ik ook zo mooi vond, ik hoefde over de offerte en het advies niet te twijfelen. Heb daarover nog telefonisch contact gehad. Ik ben blij met de nieuwe ketel die ook nog es beter en energiezuiniger z'n werk doet.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

De Energiewacht heeft heel veel ervaring met het plaatsen van CV-ketels en het onderhoud daarvan. Dat schept vertrouwen.
Ze weten precies welke ketel bij jouw situatie past. En als er storing is, kun je altijd op hulp rekenen. Daar kun je op bouwen. Ik ben altijd aangesloten geweest bij de Energiewacht en zal dat ook altijd blijven. Waar ze voor staan, dat maken ze waar!

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Persoonlijk advies, Betrouwbaarheid van de leverancier, Kennis en vakmanschap

Wat viel u in positieve zin op?

Prima offerte, uitstekend advies en een betrouwbaar installatiebedrijf die de ketel plaatste.

Score voor Energiewacht CV-ketels: 5/5
Woonplaats TOLBERT