Groen

Voor offertes : benader de klant persoonlijk, want goede communicatie is zo belangrijk en kijk ter plaatse hoe de situatie is zodat de monteur niet voor onaangename verrassingen komt te staan en daardoor de klant ook niet.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Door de slechte communicatie, afspraak gemaakt voor installatie en op de dag zelf blijkt dat de monteur niet op het dak kan waardoor er weer een nieuwe afspraak gemaakt moest worden. Dat betekende dat ik weer een dag vrij moest plannen.
Ook ontving ik zo maar een offerte van het merk ketel wat ik had terwijl ik een ander merk wilde. Misschien een tip om dit eerst met de aspirant koper te overleggen. En om telefonisch de juiste persoon te krijgen lukte mij ook niet.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Kennis en vakmanschap, Alles-in-1 pakket (aanschaf en installatie)

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur heeft zijn werk vlot en goed gedaan.
Over jullie service bij onderhoud en storingen ben ik heel tevreden.
Dat was voor mij de reden om van een andere installateur over te stappen naar jullie. Dit heeft niet zo veel te maken met de installatie van de nieuwe cv ketel maar ik wilde jullie dit toch laten weten.

Score voor Energiewacht CV-ketels: 3.5/5