Goorhuis

Geef de monteur de juiste pakketten mee. Dat had deze monteur niet bij zich, hij was veel tijd kwijt met alsnog de juiste spullen te krijgen. Er was geen tijd meer om ook het waterzijdig inregelen nog te doen, waarvoor hij overigens ook niet het juiste gereedschap bij zich had. Hij leek niet goed voorbereid te zijn geweest op deze klus, ik had niet het idee dat dat aan hem lag. Voor het afmaken van de klus zou ik gebeld worden voor een afspraak, dat is niet gebeurd. De monteur heeft dit wel op de bon gezet en zou dit ook de volgende intern nog doorgeven....... Communicatie misschien nog voor verbetering vatbaar?

Een dag na het verzenden van mijn review kreeg ik de vraag of ik mijn review wilde herzien nu er contact met mij is opgenomen n.a.v. mijn review. Echter: er is helemaal geen contact met me opgenomen, dus geen reden mijn review te herzien.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Ik ben niet zo van het reclame maken, tenzij ik ergens supertevreden over ben.

Welke van de hieronder getoonde aspecten waren voor u doorslaggevend in uw keuze voor een leverancier van een cv-ketel? Kies max 3 antwoorden

Verwachtte opbrengst/rendement, Betrouwbaarheid van de leverancier

Wat viel u in positieve zin op?

De vriendelijkheid van de monteur.

Score voor Energiewacht CV-ketels: 3/5
Woonplaats Groningen