John Venema

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Energiewacht wel/niet aanbevelen?

Vriendelijke en bekwame monteurs

Bij de installatie opletten bij achterlaten afval

wel

goede uitleg

Reactie Energiewacht CV-ketels:

Goed om te lezen dat u tevreden bent over de geleverde service. Uw verbeterpunt zullen wij meenemen om dergelijke situaties in de toekomst te vermijden. Hartelijk bedankt voor uw review.
Wij...
Wij wensen u veel wooncomfort van uw nieuwe Cv ketel.
Vriendelijke groet,
Webcare Team

FN van Brussel

Zo doorgaan!

prima service prima prijs

Wat viel u in positieve zin op?

extra aandacht voor situatie bij plaatsing

Wat viel u in positieve zin op?

Nette installateurs die aan één stuk door werken

van de Worp

Niets

Gewoon goed

Netheid

Mj kleefman

Evt. Uitleg over storingen codes.

Hij heeft rustig en goed werk geleverd

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid en verricht werken.

Roel

Niks

Erg aardige installateurs

Fam. Martinez

Ga zo door!

Deskundigheid. Aardige monteurs.

Wat viel u in positieve zin op?

Hoe ze zo betrokken waren in hun werk.

Zijn wel tevreden zoals het gegaan is.

omdat je duidelijke uitleg krijgt door een offerte aan te vragen zodat je weet wat en wanneer er e.v.t. iets wordt geplaats/geleverd.

Wat viel u in positieve zin op?

dat ze vlot door werkten en netjes waren tegen over ons

Communiceer beter elkaar, dus tussen adviseur/administratie en monteurs.

prima service

Wat viel u in positieve zin op?

Goede monteur, netjes gewerkt en zeer vriendelijk.