Geurds

Wij werden uistekend geholpen en duidelijke uitleg wat betreft het apparaat wat we hebben gekocht.

Correcte behandeling

Hans Meeussen

Sebastiaan is er oprecht voor de klanten. Service en souplesse. Nette all-in prijs, dus geen gezeur achteraf, voor installatie en afvoer van de oude vaatwasser en koelkast. Ik houd daarvan. Dus... Sebastiaan is er oprecht voor de klanten. Service en souplesse. Nette all-in prijs, dus geen gezeur achteraf, voor installatie en afvoer van de oude vaatwasser en koelkast. Ik houd daarvan. Dus mocht u dit lezen: Reezo Duiven is gewoonweg goed.

Benita

Altijd goede service alleen als tv word opgehangen en geïnstalleerd word er twee keer tarief gerekend voor ophangen en installeren, ik vind dat bij elkaar horen.Maar verder altijd goed geholpen en... Altijd goede service alleen als tv word opgehangen en geïnstalleerd word er twee keer tarief gerekend voor ophangen en installeren, ik vind dat bij elkaar horen.Maar verder altijd goed geholpen en we kopen daar alles

Jacques Laurensse

Al jaren alles aan elektronika daar gekocht. Tot volle tevredenheid

Brugman

Klantvriendelijk komt afspraken goed na

Rieke Cameron

Snelle reactie na het invullen van het contactformulier. Binnen enkele dagen langsgekomen en het probleem verholpen

Jos van der Wal

Over het algemeen niet slecht, maar de communicatie laat nog wel eens te wensen over

Edwin

Top service, denken met je mee!

Syl

Smiddags besteld en de volgende dag al binnen.
En aifrayer is top