van Rijn

Snel wb reactie, reparatie en levering

Pieter de Boer

Goed geholpen, vooral omdat het om vervanging ging van een ingebouwde machine.
Goed geholpen, vooral omdat het om vervanging ging van een ingebouwde machine.
De extra thuiscontrole vooraf , of de gekochte machine ook paste, hebben wij zeer gewaardeerd. De inbouw en montage verliepen professioneel. Een aanrader een zorg minder. Groet Pieter en Edith De Boer

Herman Bosma

Prima service

Alex Bouland

Vakkundig personeel en altijd vriendelijk

Zeer vriendelijk en met geduld geholpen.

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen. Graag weer tot een volgende keer.

ed strijder

Snelle hulp

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer Strijder, hartelijk dank voor deze hele mooie review! Fijn dat we u weer snel hebben kunnen helpen.

Correct en snel

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor deze hele mooie review!

Miriam

Ik ben al jaren een tevreden klant vanwege de ongekende service die Electro World Stiphout biedt. Verstand van zaken, behulpzaam, betrouwbaar, snel en flexibel. Dat is heel fijn als je op stel en... Ik ben al jaren een tevreden klant vanwege de ongekende service die Electro World Stiphout biedt. Verstand van zaken, behulpzaam, betrouwbaar, snel en flexibel. Dat is heel fijn als je op stel en sprong een apparaat moet vervangen. Heel prettig.

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte Miriam, hartelijk dank voor je hele mooie review! En fijn te lezen dat we jullie weer op alle fronten goed en snel hebben kunnen helpen. Graag weer tot de volgende keer.

Frenkyboy

Ze luisteren goed naar je wensen, geven goede informatie, leveren snel, dus vandaar dat ik zeer tevreden ben over dit bedrijf.

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer Grosfeld, hartelijk dank voor deze hele mooie review! Blij te lezen dat je weer tevreden bent met onze diensten. Graag weer tot een volgende keer.

Jan F Hollander (JanF)

Vanwege dat, Elektro World Stiphout, de enige service verlenende organisatie/winkel in de wijde omgeving is van Kennemerland - Zuid, die bij aankoop van enig goed ( byv. TV, radio, stofzuiger e.t.c.... Vanwege dat, Elektro World Stiphout, de enige service verlenende organisatie/winkel in de wijde omgeving is van Kennemerland - Zuid, die bij aankoop van enig goed ( byv. TV, radio, stofzuiger e.t.c. advies geeft, de voors en tegens tegen elkaar afweegt qua prijs, kwaliteit, en nà aankoop de ' saeck' thuis bezorgt c.q aansluit, en de werking controleert,
dat is ' STIPHOUT Zandvoort '

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor de hele mooie review en de prachtige omschrijving van STIPHOUT Zandvoort. Graag weer tot een volgende keer.