Fred Van Den Haak

Je wordt opgemerkt als je binnenkomt.
Kreeg duidelijke uitleg over de televisies met oled, q led e.d. Ook het geluid via ‘n sound bv ar werdt netjes uitgelegd.
De daaropvolgende...
Je wordt opgemerkt als je binnenkomt.
De daaropvolgende week weer even langs geweest om t v ‘s te bekijken.
Toen zaterdagochtend gebeld of de t v er nog was die ik ervoor had zien staan, weer vriendelijk tewoord gestaan en zaterdagmiddag de tv opgehaald en waarop n medewerker met mij meeliep om de tv in de auto te zetten.

Fijn bedrijf. Er wordt meegedacht bij de nieuwe aankoop.
Ook de planning voor afleveringsafspraak verliep geheel naar wens.
Heb inmiddels veel plezier van de nieuwe wasmachine, een AEG...
Fijn bedrijf. Er wordt meegedacht bij de nieuwe aankoop.
Ook de planning voor afleveringsafspraak verliep geheel naar wens.
Heb inmiddels veel plezier van de nieuwe wasmachine, een AEG bovenlader.

F.Mulder

Snelle reactie, en goede lever en montage service

Henk

Bij de aanschaf wasmachine in de winkel deskundig en duidelijk advies. Afgesproken tijdstip levering en installatie wwargemaakt. Middag ervoor een telefoontje met het tijdvak. Installatie en uitleg... Bij de aanschaf wasmachine in de winkel deskundig en duidelijk advies. Afgesproken tijdstip levering en installatie wwargemaakt. Middag ervoor een telefoontje met het tijdvak. Installatie en uitleg gebruik PRIMA! Voelde mij echt klant!

Ronald

Zeer klantgericht en een uitstekende service!

Mark van Hattem, www.ecar.nl

Snelle levering en montage. Persoonlijk contact

Willemwim

Meedenken en behulpzaam

Anneke Bink

Mensen met kennis en aandacht voor de klanten die weten wat service is.
Ik ben meer dan tevreden over de hulp in de winkel en de bezorging van mijn aankoop.
Ik beveel electroworld dus...
Mensen met kennis en aandacht voor de klanten die weten wat service is.
Ik beveel electroworld dus bij iedereen aan.

Wil

Wij zijn vriendelijk geholpen in de winkel, aflevering en installatie van apparatuur ook vakkundig afgehandeld.