Marcella Schoorl

Zeer tevreden en helpen snel met problemen

Han Cohen

Wij zijn al zeker ruim 30 jaar klant. Kopen alle elektronica bij Stiphout. Omdat er 100 procent goede service wordt gegeven! Voor ons niets online!

van Rijn

Snel wb reactie, reparatie en levering

Pieter de Boer

Goed geholpen, vooral omdat het om vervanging ging van een ingebouwde machine.
Goed geholpen, vooral omdat het om vervanging ging van een ingebouwde machine.
De extra thuiscontrole vooraf , of de gekochte machine ook paste, hebben wij zeer gewaardeerd. De inbouw en montage verliepen professioneel. Een aanrader een zorg minder. Groet Pieter en Edith De Boer

Herman Bosma

Prima service

Alex Bouland

Vakkundig personeel en altijd vriendelijk

Zeer vriendelijk en met geduld geholpen.

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor deze hele mooie review. Fijn te lezen dat we u goed hebben kunnen helpen. Graag weer tot een volgende keer.

ed strijder

Snelle hulp

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte heer Strijder, hartelijk dank voor deze hele mooie review! Fijn dat we u weer snel hebben kunnen helpen.

Correct en snel

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte klant, hartelijk dank voor deze hele mooie review!

Miriam

Ik ben al jaren een tevreden klant vanwege de ongekende service die Electro World Stiphout biedt. Verstand van zaken, behulpzaam, betrouwbaar, snel en flexibel. Dat is heel fijn als je op stel en... Ik ben al jaren een tevreden klant vanwege de ongekende service die Electro World Stiphout biedt. Verstand van zaken, behulpzaam, betrouwbaar, snel en flexibel. Dat is heel fijn als je op stel en sprong een apparaat moet vervangen. Heel prettig.

Reactie Electro World Stiphout:

Geachte Miriam, hartelijk dank voor je hele mooie review! En fijn te lezen dat we jullie weer op alle fronten goed en snel hebben kunnen helpen. Graag weer tot de volgende keer.