Jeanne Oome

Het is een fijne winkel met spataan personeel dat ook kundig is. Goede voorlichting geeft en ook goede nazorg

bert

Perfect geholpen ,Vriendelijk personeel,

Frank ter Braak

Vlotte service

Frans J. Mos, Geertruidenberg

Leuke winkel met vriendelijk personeel die ons uitstekend hebben geadviseerd en geholpen. Al het gekochte werd precies op tijd geleverd en keurig gemonteerd, als onze oude materialen werden netjes... Leuke winkel met vriendelijk personeel die ons uitstekend hebben geadviseerd en geholpen. Al het gekochte werd precies op tijd geleverd en keurig gemonteerd, als onze oude materialen werden netjes meegenomen en ook verpakkingsmateriaal was weg.

Linda

Het advies en daarna de installatie zijn prima. Goed klantgevoel.

betty

Goede service - vriendelijke verkoop medewerkers, houd zich aan de afspraak, de wasmachine helemaal op zijn plek gezet, aangesloten en ook de droger er weer opgezet!!

De Wit

Een klantvriendelijke zaak waar je goede voorlichting krijgt van het product.

Toine

Goede persoonlijke benadering en goed geprijsd.

Els Duijkers-Emmen

De levering en installatie van onze combi magnetron/oven is vakkundig, goed en netjes uitgevoerd. Erg fijn om bij deze " kleinere" ondernemer geslaagde aankoop te hebben gedaan. Een... De levering en installatie van onze combi magnetron/oven is vakkundig, goed en netjes uitgevoerd. Erg fijn om bij deze " kleinere" ondernemer geslaagde aankoop te hebben gedaan. Een aanrader!

Jeannette

Prima geholpen, ook het leveren en installeren van de wasmachine correct gedaan.