Jeannette

Je word vriendelijk te woord gestaan, en de bezorgers zijn ook vriendelijk en rustig

Wim van der End

Ik bestelde op de website op zondag een warmtepompdroger en werd op maandag teruggebeld dat het apparaat in voorraad was en ik maakte gelijk een afspraak voor de woensdagmiddag. Op deze dag ontving... Ik bestelde op de website op zondag een warmtepompdroger en werd op maandag teruggebeld dat het apparaat in voorraad was en ik maakte gelijk een afspraak voor de woensdagmiddag. Op deze dag ontving ik de droger en de vriendelijke bezorgers hebben hem netjes boven gebracht op 2 hoog, afgesteld, aangesloten, getest en uitleg gegeven over de bediening. Ik heb voor deze winkel gekozen omdat zij een eigen bezorgdienst hebben, en ik aan de deur kon afrekenen. Dus super tevreden met de bezorging én met de mooie warmtepompdroger.

B.A. van Dorp

Advies en service in de winkel zelf.

Marianne de Vos

Snel, vriendelijk en goed.

Cees

Snel, precies op afgesproken tijd, kundig en beleefde monteur

J. Taal

De ontvangst was erg goed .
maar de uitleg van het stoomstrijkijzer zou wat beter kunnen .
Dat komt misschien doordat wij er al 1 hadden die stuk was na 20 jaar..

Piet Bouwer

Ik vind Vogel Vlaardingen een betrouwbare en mooie zaak! met zeer vriendelijke mensen! Heb een deal kunnen maken over een apparaat die ergens anders goedkoper was!

A Bost Swaneveld

Vriendelijk en geduldig.

Guus Versteeg

Goede product kennis en een uitstkende service.
Eerst even iemand langs sturen om de juiste maten te nemen zodat we zeker wisten dat de apparatuur zou passen in onze bestaande keuken.