Bouke van der Ploeg

Een vakman

Jaap R.

Electro World Pol is een bedrijf waar we al jaren klant zijn. De tv die we nu kochten was na een goed advies snel besteld en door Pol geïnstalleerd. De prijs was concurrerend. Kortom we zijn... Electro World Pol is een bedrijf waar we al jaren klant zijn. De tv die we nu kochten was na een goed advies snel besteld en door Pol geïnstalleerd. De prijs was concurrerend. Kortom we zijn (weer) tevreden!

CP

Goede service snelle levering, vriendelijk en meedenkend

We zijn op alle fronten heel tevreden met Electro World Pol Winsum

MM Bergervoet

Goedemiddag,bij POL ben je echt op het goede adres, een Sony Smart tv aangeschaft,binnen 3 dagen stond hij in huis, enkele dagen later geïnstalleerd,door een man die echt verstand van heeft,... Goedemiddag,bij POL ben je echt op het goede adres, een Sony Smart tv aangeschaft,binnen 3 dagen stond hij in huis, enkele dagen later geïnstalleerd,door een man die echt verstand van heeft, heerlijk schaatsen en Formule 1 gekeken, wij zijn weer blij.Vriendelijke groet Monique Bergervoet.

freerk

Zorgt goed voor de klant bij problemen. komt afspraken na en blijft daarbij contact houden!

Jan van Helden en Friedel Wind

Goede installatie, afspraak is afspraak

André Ligthart Schenk

Wij zochten een nieuwe afzuigkap. een type gekozen dat goed past op de plek van de oude. Plaatsing helemaal volgens afspraak netjes uitgevoerd.

Ina

Goed geholpen,prima uitleg

Fam de Vries

Correct, afspraak is afspraak!