Huiskamp

Uitstekende service, en Wim is een topper.
Je krijgt meer dan je verwacht, en dat is altijd een enorme meevaller, als je een dienst afneemt.
Ook eerlijk advies van Hans aanvankelijk....
Uitstekende service, en Wim is een topper.
Ook eerlijk advies van Hans aanvankelijk. Blij dat ik niet eerst veel kosten had, aan oude wasautomaat.

Simone Wagt

Prima service

Janneke

Goede reparatieservice voor mijn laptop!

J

Mooie winkel. klantvriendelijk, deskundig en geen onnodig geblabla

H.j.

Goed en duidelijk geholpen met een goede voorlichting

Frans

Altijd vriendelijke medewerkers. Ook een goede service.

Joke Jacobs

Service was perfect bij het plaatsen

Familie B. uit Dedemsvaart

Top service! De monteurs hebben veel kennis van zaken. Ze hebben ons goed geholpen en geïnformeerd over de reparatie kosten en of de wasmachine het nog waard was om te repareren, gezien het... Top service! De monteurs hebben veel kennis van zaken. Ze hebben ons goed geholpen en geïnformeerd over de reparatie kosten en of de wasmachine het nog waard was om te repareren, gezien het aantal draai uren. Heel prettig meegedacht en geadviseerd welke keus hierin het beste kon worden gemaakt
We kregen over onze nieuwe wasmachine goede en duidelijke uitleg hoe alles werkte.
En zelfs nog goede tips meegekregen waardoor de wasmachine langer mee kan gaan.

Fam. K. Nanning

Goede service, klant vriendelijk.

E. Plaggenmarsch

Wij hebben alle witgoed van Brinkhuis al jaren en het bevalt ons prima, de service is ook goed , wij vinden een goede service belangrijker als de laatste 50 of 100 Euro als het om de aanschaf gaat... Wij hebben alle witgoed van Brinkhuis al jaren en het bevalt ons prima, de service is ook goed , wij vinden een goede service belangrijker als de laatste 50 of 100 Euro als het om de aanschaf gaat van een koelkast of wasmachine of droger of wat dan ook maar wat je nodig bent in huis , zelfs de radio en tv komen bij Brinkhuis weg.