EKOMENU

Wat vind je van de recepten?
Wat vind je van de productkwaliteit?
Wat vind je van je contact met de klantenservice?
Wat vind je van de informatie op de website?

Jose van der Vlies

Op zich goed, maar soms ook verbaasd. Deze week 2x prei in vier dagen, dat vind ik wat veel. Erg weinig vis. Vaak vegetarische gerechten. Deze zijn best smakelijk, maar toch vind ik de verdeling niet goed. Heb nu ook al een paar keer verschimmelde uien in de zak aangetroffen, preistengels die waren gebroken en bleekselderij die slap hangt. Er moet niet teveel misgaan, dan haak ik toch af. Er zit ook altijd pasta bij, soms wel 2x. Dat vind ik ook teveel als je vier maaltijden besteld.

Reactie EKOMENU:

Beste Jose,
Bedankt voor de feedback. Vervelend om te horen dat je soms verbaasd bent. We proberen elke week zo goed mogelijk een variatie tussen de recepten aan te bieden. Hierbij kan het zo zijn dat 2 gerechten prei bevatten, maar dit doen we alleen als de gerechten totaal verschillend zijn. Tegenwoordig bieden we steeds meer vis aan op het menu. Wellicht kun je een keer Mijn Persoonlijk Menu uitproberen. Hierbij kun je zelf jouw recepten kiezen. Ik geef jouw feedback door aan het receptenteam.
De punten rondom de producten zal ik terugkoppelen aan de inpak. Excuses hiervoor. Onze klantenservice staat altijd voor u klaar. Mocht u een keer per ongeluk geen verse ingrediënten hebben ontvangen, dan kunt u een vergoeding krijgen.
Mara

Score voor EKOMENU: 3/5